Vereinigt wir unsere Aktivitäten als Zollabwicklung vom ersten Tag begonnen, erkennen und korrigieren Pflicht, diese Erwartungen, die Erwartungen unserer Kunden mit qualitativ hochwertigen Produkten und Dienstleistungen gerecht zu werden uns. Bu yönelimle oluşturduğumuz müşteri memnuniyeti politikası çerçevesinde, müşterilerimizin isteklerini açık, şeffaf ve hızlı bir şekilde çözüme ulaştırıyoruz. Yaptığımız pazar araştırmaları, müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler ve ölçümlerde bu konudaki başarımızı gösteriyor. Müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreciyle ilgili kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirip, etkinlikleri raporluyor ve sürekli iyileştiriyoruz.

Müşterilerimizin beklentilerinin ötesinde hizmet vermek isteyen bir kuruluş olarak daha önce sahip olduğumuz;

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi

OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 37001:2016 Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi belgelerimize;

ISO 10002: 2014 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi belgesini eklemenin gururunu yaşıyoruz.

ISO 10002.2014-XX